General Info

KIK: GEMINIMUSIK


HEY WATS UP ADD ME ON KIK: GEMINIMUSIK
SLIM VERSE GUY WHO IS IN ENGAGED
LOVE WATCHING PORN
HOPE YOU ENJOY MY VIDEOS
SEX

Turn Ons


BIG DICKS, ASS, SLIM, ATHELTIC, VERSE, BOTTOMS, LEGS, PRETTY FEET, TALL DUDES, SHORT DUDES, ABS, SOME HAIR.

Turn Offs


CHUBBY, BAD B/O, TOO MUCH HAIR.

Movies


COMEDIES, ADVENTURE, DRAMA, ACTION, SOME HORROR

Hobbies


OUTDOORS, FISHING, BOWLING, WRITING SONGS, SINGING, DANCING, SHOPPING, THEME PARKS, SEX, MOVIES

Music


R&B, RAP, HIP-HOP, GOSPEL, SOUL, POP

Books


DONT READ MUCH BUT FANTASY BOOKS

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

Longstrokeyou21's Photos (8)  (1 - 5 of 8)  
Longstrokeyou21's Photos (8)  (6 - 8 of 8)  
2 months ago
1 year ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago

Accidents Happen Pt. 1
1 week ago
Accidents Happen Pt. 2
1 week ago
Home Alone
3 months ago
After Shower Pt. 2
9 months ago
After Shower Pt. 1
9 months ago
Stroking Da Dick
1 year ago
Damn That Nutt...
1 year ago
Stroking My Dick
1 year ago
Huge Load
1 year ago
My First Nutt In A Week
2 years ago
Dick and Boxers
2 years ago
Damn Thats A Lot
2 years ago
Late Night Milk
2 years ago
Shower Sex Pt.2
2 years ago

Longstrokeyou21's Favourite Videos (69) (1 - 4 of 16)  
Longstrokeyou21's Favourite Videos (69) (5 - 8 of 16)  
Longstrokeyou21's Favourite Videos (69) (9 - 12 of 16)  
Longstrokeyou21's Favourite Videos (69) (13 - 16 of 16)  

104 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: boymouthpls
2 days ago

Tight work......Salute!

likes
See Replies (1)
Close Replies
Top Comment #2 by: SexyBlackFlarpho
2 months ago

nice vids!

likes
See Replies (1)
Close Replies

All Comments



2 days ago

Tight work......Salute!

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 week ago

2 HOT GUYS

likes
1 week ago

You guys are hot.

likes
1 week ago

very hot

likes
1 month ago

Sexie boi love the body. Hot pic n vid. Love u man.

likes
2 months ago

nice vids!

likes
See Replies (1)
Close Replies
3 months ago

You're very sexy, bruh! I wish the best for you and your mate!!

likes
3 months ago

Dam anytime u in DC holla i got a place for that monster of urs  

likes
3 months ago

HOT HOT vids. Love u man.

likes
3 months ago

I really enjoy your vids. Thanks for sharing.

likes
3 months ago

thanks for the add sexy

likes
See Replies (1)
Close Replies
3 months ago

I WANNA FUCK THAT ASS & THROAT

likes
5 months ago

Hott Man.. Sup

likes
See Replies (1)
Close Replies
6 months ago

tk u 4 acc

likes
6 months ago

youre more than welcome..hot profile and vid:)

likes
8 months ago

did you delete some videos?

likes
See Replies (1)
Close Replies
9 months ago

yall been holdin out..
u got some postin to do lol

likes
See Replies (2)
Close Replies
9 months ago

really nice!!

likes
9 months ago

howdy neighbor... midtown ATL here

likes
9 months ago

ur welcome and thanks for acceptin and sendin it

likes
9 months ago

MY BROS .. 

likes
10 months ago

Hot vids and pics! Thanks for the request!!

likes
11 months ago

Videos sexy as fuuuuuck!

likes
11 months ago

you welcome dude,, whats up ?

likes
11 months ago

you are so hot

likes
1 year ago

Very interesting and hot profile, can't resist to add you as friend.  Besos

likes
1 year ago

You guys are a hot couple :)

likes
1 year ago

2 HOT GUY'S

likes
1 year ago

thx 4 the add sexcii dudes! luv yo page...yall beautiful!!

likes
1 year ago

thanks for adding my vids to your faves. hope you enjoy the new ones.

likes
1 year ago

HOLA HOT VIDS HMMM SKYPE OOVOO  manny9264  TAKE CARE

likes
1 year ago

hi thanks for the comment sexy anytime

likes
Showing Comments 1 to 32 of 104
Previous     1   2   3   4     Next

Longstrokeyou21 - Male , 23
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

196 votes

Morrow, Georgia, United States
Member for 2 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
1597
Subscribers:
621
Viewed Videos:
301,115
Ratings:
196
Viewed Photos:
27,343
 
 
 
Gifts Received  (2)
 
Shyandhung
1 year ago
darksyde2313
2 years ago
 

Longstrokeyou21's Groups (4) 
9 months ago
1 year ago
2 years ago
2 years ago