General Info

Fucking Sexy all the Time


I"m a fun bloke who"s always well Horny. Xtube is my pass time and you guys give me such great nights and blisters lol

Turn Ons


Latino, Black, Chav/Scally, Tops, Boxers, Trackies, Jeans, Full arses, nice cocks, Pubes, tummy Hair line, Humping, Frottage, Cock Fighting, floor and bed humping, cuming on another cock, Wanking in boxers especially some one esles, Xtube, Smokers, Construction workers, Suits, uniforms, build not an issue as long as not overly fat, from slim athletic to stocky and bulit.

Turn Offs


Smelly Breath, Bad Odre, Fat men (just my sexual preference not meant as an insult), Bad Attitude, Liars

Physical Profile

Sexual Interests

CaptainPanther's Photos (6)  (1 - 5 of 6)  
CaptainPanther's Photos (6)  (6 - 6 of 6)  
1 day ago
1 week ago
1 year ago
2 years ago
2 years ago
3 years ago

CaptainPanther's Favourite Videos (221) (1 - 4 of 16)  
CaptainPanther's Favourite Videos (221) (5 - 8 of 16)  
CaptainPanther's Favourite Videos (221) (9 - 12 of 16)  
CaptainPanther's Favourite Videos (221) (13 - 16 of 16)  
Humping hard
1 months ago
KeumGay
2 weeks ago
Hump Day
3 months ago
Humping Another H..
5 months ago
Straight cum 3943
9 months ago
Humping the bed a..
12 months ago
Humping a Pillow
7 months ago
Invite over a Sai..
7 months ago
My bro bustin a f..
9 months ago
Clubstroke.net
8 months ago
My Best Friend Ca..
9 months ago


14 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: gaz9300
2 years ago

Beautiful cock!

likes
Top Comment #2 by: xxamigay
2 years ago

Thx for the add like the sexy pics ;)

likes

All Comments



Yesterday

Love all your really nice comments. Only nice comments are welcome here, Had one private message from 1 nasty person but every one else on here is great, just because we're here to get off manners don't cost a penny...So new photo album uploaded today September 16th 2014...Still can't upload any videos no matter how formatted. So photos are all I can do at present

likes
5 months ago

you have a beautiful crotch (LOVE the profile pic)!

likes
7 months ago

read your post on humping buttcrack. That's also my #1 turn on, too bad youre in the UK....visit NYC, look me up.

likes
2 years ago

Beautiful cock!

likes
2 years ago

sexxi!!!

likes
2 years ago

wooot, the new pics are awsome!!!
cant wait to see the vids.

love ya
mario

likes
2 years ago

damn this LOL  3 videos were uploaded and they still have not appeared???? oh well can't say i am not trying pmsl

likes
2 years ago

Lol well I can change my rules for the right person ;)

likes
2 years ago

hey handsome ty to be back! damn i missed ya! niiiice pictures btw!
huggs

likes
2 years ago

OH I GIVE UP!!! thats the 3rd video i've uplaoded and its failed????? SOS ANYBODY? I NEED YOUR HAND pardon the pun lol

likes
2 years ago

Colud some one give me a hand please? My videos won't upload what am I doing wrong? lol

likes
2 years ago

Thx for the add like the sexy pics ;)

likes
2 years ago

Hey guy's cheers all for your friends request, thanks for making me feel welcome. I will have some videos up soon, just working out how to get them uploaded. Both upload choices failed. might need to change format i don't know. I will get around to if fellas

likes
2 years ago

Hi fella's New account here be gentle guys

likes
CaptainPanther - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

15 votes

Great Britain
Member for 3 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
79
Subscribers:
4
Viewed Videos:
18
Ratings:
15
Viewed Photos:
983
 
 
 

CaptainPanther's Groups (1)
3 years ago