la_gordita_bonita offline
Female, User (409 votes) 98%

One of my Not-so-great Hookup Experiences (in response to the "worst hookup" forum/thread)

la_gordita_bonita write 5 years ago:

I've had a few not-so-great ones.  One I'd like to share right now is about the guy I actually fucked in Costa Rica.  The first time I saw him I was so simultaneously attracted and repulsed that I had to stop looking at him.  He was hanging out with his brothers/*****/somethings because they alllllllll looked alike & you could tell they were related.  There were seriously like 5 or 8 of them.  They were all just standing there, ***** in hand, sizing up every ***** in the place... well, except for the one bulkier/more muscular/more blonde guy.  He had a *****, and while she wasn't much of a looker, she could dance her ass off.  I liked the way she moved, and so did everyone else LOL.  Anyway, the guy I hooked up with was by far the hottest of the group.  I remember looking at him with my friend before we began discussing how he was probably the most disgusting of them all with his predatory stare, smug smile, and dimples... that he was probably the ***** of all dogs and the slimiest of all smut.  Yet we never saw him approach anyone, and he turned down every ***** that approached him, even though it seemed he could see each one of 'em naked without ever actually removing their clothes.  We found that total rejection/dismissal thing extremely odd, and began to watch him intently after that LOL. He seriously rejected every ***** that approached him, and never made a move on any himself.  Strange, right?  And we saw this phenomenon occur each and every night we saw him after that. Fast forward a month or two.  I was ***** off my ass (on ladies' night there, you got as many ***** as you wanted for free before 10pm so long as you kept your same cup... I was ondrink  6 or 8 at the time).  It was great.  I was dancing and shaking my ass like you wouldn't believe, all over the damn club.  I was hot and sweating, which is the only way *to* be in a latin club salsa dancing lol.  The friend and I went over to the corner to chill/cool off while *her* interest of the time took a break and hung with us (he worked at the nightclub).  They decided to go off and smooch, leaving me for a bit to my own devices.  Anyone who's a drinker knows that sitting down with that much ***** in your system is never a good idea LOL.  So lo' and behold, Mr. Hottie with a Body separates himself from his pack of look-alikes and approaches me to dance.  I'm laughing and giggling like a fool, thinking to myself that I was gonna give him the dance of his life as they'd just switched over to hardcore grungy, dutty reggae.  I put it on him while his buddy pack watched.  I couldn't even think straight, so I was speaking to him in a jibberish mix of Spanish and mostly English, telling him all kinds of dirty ***** (totally out of character for me, but I assumed he didn't understand).  Then, right there, we started making out like mad.  We were wrapped up and writing like an undulating pretzel LOL.  He suddenly asked to take me home and at that precise moment my friend ran up with a look of stricken horror and snatched me away, and took me home herself LOL.  There was lots of yelling and dispute between them before she put me in the car.  Apparently she was not amused.  I just kept on laughing and giggling like an idiot.  WTF had just happened?!?!?!  Oh well, hahaha! Fast forward another few months, and he and I talked more and hung out some.  It turned out he was actually pretty cool (and had a crazy ex-gf who was always around) and I realized he and his pack of clones were into ***** who could dance... and only ***** who could dance.  Got it.  Understood his attraction to me, and it kinda turned me on to know that all those times I was watching him, once I was up & dancing he was also (and apparently quite intently) watching me.  One day at one of his soccer games, his ex showed up with her brood of friends hounding him & the team, causing a bit of trouble (he had pointed them out to me previously as a "warning") and they were pissed and started eyeballing/making their way towards me b/c he'd shown off a bit for my sake after he scored a goal (which was embarrassing but cute).  Anyway, I got really uncomfortable and just left, before the game even ended.  I figured that since I was leaving in 2 wks there was no point getting involved in all that drama.   That night, a much more liberal, open-minded friend and I met up with this really hot guy with an awesome older muscle car and ended up at a totally different club in a diff part of town.  We were ***** and laughing and dancing 3-way salsa and having a blast when she pointed out that Mr. Hottie Soccer Guy was there, and staring at me, and taking shots with beer chasers one after the other LOL.  She took it upon herself to go talk to him and came back & made me feel guilty for bailing on him the way I did.  I finally decided to get up & go explain myself.  He was so hot standing there brooding... so I told him to keep ***** like that so he could get good n' ***** so I could have my way with him.  Apparently he understood that perfectly and asked if I wanted to ***** him LOL.  When I said YES! he grabbed me by the arm and said, "Let's go!" and we left immediately (apparently he didn't have to say much to his relatives and they did that nod thing guys do).  We took a cab to this hotel and when we went in there was no one at the desk so he decided that we should sneak into a room.  Warning sign 1 should've gone off for me right then and there, but I wasn't about to back out of what I just knew would be the fuck of the century.  Then we got into the room and took turns getting naked.  He watched me undress and then I sat and watched him.  Hottest body EVER... that is until he took off those deliciously sexy men's bikinis.  I kind of looked sideways when I noticed the lack of a bulge, but that still didn't prepare me for the shock of what I saw.  He had the smallest, hardest cock I've ever seen (before or since!).  It was seriously no more than 2 or 3 inches, rock hard and pulsating. Of course I fucked him anyway.  I simply *had* to.  And his sex was totally on point but I couldn't feel a damn thing.  He fucked like a sex machine maniac putting down some serious moves, but I honestly felt like he was fucking me with his pinkie.  There was something there, but it wasn't enough for stimulation.  He even bent me over, pulled my hair, and spanked me at one point during all this.  Which was great... but... yeah, still didn't feel him inside me. If I had known from the beginning that his cock was small, it wouldn't have been much of a problem, and I'd have prepped myself for just sucking him off like a champ.  I prefer average sized cocks for fucking, and love the smaller, more adorable ones for sucking!  Such cuties, those little cocks :) But his total gorgeousness, make-out skills, and that ridiculously hot soccer-player bod (perfectly sculpted and smooth) caused me to make assumptions.  Never, ever assume anything.  I left there with my whole entire body feeling thoroughly exhausted and well fucked with the exception of my pussy... my pussy felt angry, empty, and untouched.  It was such a bizarre feeling.

Comments (7)

All Comments

Takkato91

1 year ago Takkato91

Aw. Wish that could of been me satisfying you

(0 votes) 0%

juicypoon1

4 years ago juicypoon1

that's great haha, hilarious :)
never make assumptions.

(1 votes) 100%

44magnum44

4 years ago 44magnum44

Love this story -- I don't know whether to laugh or *****! "Such cuties, those little cocks," indeed!

(0 votes) 0%

jontongue

5 years ago jontongue

What a great story.. I firmly believe it!... seen and felt some weird stuff in my life and it's always fun to keep a record!...

And when it comes to getting fucked.....there is always a good one to make up for the bad one! ...

Keep it up sunshine!... you're hot!

JT 

 

(0 votes) 0%

fernandoi86

5 years ago fernandoi86

Damn that ***** is long as fuck lol. Ur sexy as fuck I'm feeling that

(0 votes) 0%
Load More
18+ Warning: Adults Only!

By entering this porn site, clicking the green "Show me XTube" button below, you agree to the following terms and conditions: You certify that you are 18 years of age or older, and are not offended by sexually explicit imagery. You agree that you will not permit any person(s) under 18 years of age to have access to any of the materials contained within this site.

Please tell us what we should show you below:
  1. Who are you...? I am:
  2. Who do you like...? I like:
Leave XTube