About Me

Educated. Down to earth. Funny. Masculine. Passionate. You have a masculine top guy who into tops, v. tops, vers, and maybe v. bottoms. Quiet freak. I have a thing for light skinned dudes. Yeah im color struck. I must admit. Honestly, Im not looking for anything in particular but whatever comes my way lets make the best out of it. I'm on here because i like meeting new ppl to hang out and chill with. I'm looking for dudes i can chill with and possibly make videos. Looking for a partner for my videos too. HIT me up if you the MISSISSIPPI Area or surrounding areas.







59 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Lederhose1
8 months ago

man you are sooooooooooooo sexy and hot cheers from germany

likes
Top Comment #2 by: SuckingBlackCock
2 years ago

Thanks for the add! Now when can I suck that beautiful cock of your?

likes

All Comments



1 month ago

thanks for the add.

likes
1 month ago

your very hot! i live in hurley, ms.

likes
4 months ago

DAM awesome PROFILE  ! thanks for adding me, Wayne

likes
6 months ago

Thanks for the luv homeboy!!

likes
8 months ago

man you are sooooooooooooo sexy and hot cheers from germany

likes
8 months ago

heY  tHnX 4 The AdD

likes
8 months ago

Thanks for the add, sexy.

likes
11 months ago

Thanks for friendship

likes
11 months ago

Can I see your dick soft?

likes
1 year ago

thx 4 the add sexcii!! dick look so gud!!!

likes
1 year ago

ay whats shakin pai

likes
1 year ago

THANKS FOR BEING SO seXc THO PAPA .. 
#hellHOT PAGE ..
X♥O

likes
1 year ago

damn you are hot, have always wanted and uncut and your size, live in ny and wish you were closer

likes
1 year ago

DAYUM your cock's HOT !    I wanna TASTE it ! ! !

likes
1 year ago

nice pic and video man

likes
1 year ago

thnkx 4 the add.!!

likes
1 year ago

wht up Sxy...
thanks for the request...

likes
1 year ago

thanks for the request

likes
1 year ago

i'm looking for top males
hi add me bottom xtube: nickboycam skype: nickboy953 oovoo: nickboy953
twitter@nickboy953 facebook: psycdrama

likes
2 years ago

Thanks for the love

likes
2 years ago

sexy as fukk

likes
2 years ago

Beautiful cock!

likes
2 years ago

Hi!!! Add me on skype at Morettino21     we will enjoy!!!

likes
2 years ago

damn nice dick

likes
2 years ago

nice dick, hot pics & videos

likes
2 years ago

can I just sit on you please???

likes
2 years ago

dam sexy

likes
2 years ago

oovoo nickboy953

likes
2 years ago

I LOVE that uncut black cock of yours!!!! YUM!!!

likes
2 years ago

waddup thanks for the add my dude!

likes
2 years ago

thx 4 ya comment. u r always welcum sexy :-)

likes
2 years ago

nice fat dick bro

likes
Showing Comments 1 to 32 of 59
Previous     1   2     Next



Invite as friend
Live Chat:
login to chat
(104 votes)

Member for 3 years

Rate me!
Donate

Stats:

Friends:915
Profile Views:40491
Video Views:26227
Subscribers:56
Ratings:104
Photo Views:1334
Turn Ons:

White Teeth, Tall guys, sense of humor, intelligent, nice bodies, great personalities

Turn Offs:

Bad Breathe, Crusty lips, Smokers in some cases,

More About Me:

Name:Virgin with GOALS
Age:22
GenderMale
Sex Preference:Both Straight/Gay
Appearance:

Height:5 ft 8 in / 173-174 cm
Weight:190 lbs / 86 kg
Eye color:Brown eyes
Hair Color:Black Hair
Hair length:Short
Ethnicity:Black
Build:Average
Favourite Position:Doggie Style